Dyrektor Naszej Instytucji podpisał zarządzenie o wszczęciu postępowania o zamówienie publiczne na wymianę instalacji odgromowej.
Ogłoszenie o przetargu nr [WPISZ NUMER/ZNAK]
Dyrektor Naszej Instytucji w Przykładowej Gminie
MIEJSCOWOŚĆ, [WPISZ ADRES]
ogłasza
przetarg nieograniczony na realizację zadania:
Wymiana instalacji odgromowej
Termin realizacji zadania: do XX.XX.XXXX r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Dziale [WPISZ NAZWĘ], [WPISZ ADRES], [KOD POCZTOWY MIEJSCOWOŚĆ] lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena: 20,00 zł + VAT.
Termin złożenia ofert: 23 marca 2011 r. do godz. 07:45
Miejsce złożenia ofert: [WPISZ ADRES] - sekretariat, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi dnia: [WPISZ DATĘ] o godz. 08:00 w [WPISZ ADRES] 5 - sala konferencyjna
Wadium w wysokości [WPISZ WYSOKOŚĆ] należy wpłacić w terminie do: [WPISZ DATĘ] na rachunek banku: [NAZWA BANKU], nr konta: [WPISZ NUMER KONTA]
Kryterium oceny ofert: Najniższa cena.
Informacje uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej. W przypadku, gdy wykonawca będzie chciał kupić SIWZ prosimy o dokonanie wpłaty w kasie zamawiającego znajdującej się przy ul. [WPISZ ADRES] w [Wpisz MIEJSCOWOŚĆ]. Następnie z dowodem wpłaty należy się zgłosić w Dziale [WPISZ NAZWĘ] po odbiór SIWZ. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie zamawiającego o zamiarze wykupienia SIWZ pod nr faksu: [WPISZ NUMER].